مرکز تماس Voip سیموتل

افرادی که مسئول پاسخگویی در مجموعه ها به تماس های ورودی هستند ، با حجم زیادی از تماس های ورودی و خروجی مواجه می شوند که گاه به بیش از چندین هزار تماس در طول روز می رسد. به همین دلیل وجود مرکز تلفن برای مدیریت تماس ها ، امری لازم و ضروری خواهد شد ؛ چرا که این نیاز به راحتی احساس می شود. مرکز تماس سیموتل که ساخت ایران است با امکانات بسیار زیادی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد هر کسی را شگفت زده میکند. شما می توانید این امکان را به مشتریان ویژه خود بدهید که در صف انتظار اپراتور ها قرار نگیرند و مستقیم به اپراتور مورد نظر وصل شوند. به محض دریافت تماس های ورودی ، تمام اطلاعات از قبل ذخیره شده ی مشتریان به روی صفحه نمایشگر اپراتور ظاهر می شود. قابلیت تنظیم ساعت کاری و یا منشی گویا (IVR) جزء ویژگی های بارز این نرم افزار محسوب می شود ؛ همچنین امکان ارسال همزمان یک پیام به هزاران کاربر ، به راحتی در کم تر از یک دقیقه وجود دارد که از دیگر امکانات به خصوص این مرکز تماس می باشد. روش راه اندازی سرویس مرکز تماس ویپ در مجموعه ها به این صورت می باشد: این سرویس نیازمند یک عدد سرور ، مودم و اینترنت جهت راه اندازی نرم افزار ویپ و خدمات بر روی بستر نرم افزار و اینترنت می باشد. هزینه ها در این روش یکباره می باشد و هزینه های نگهداری و پشتیبانی دوره ای دریافت نخواهد شد.