سیستم پاسخگویی خودکار تلفن

Interactive voice response

پاسخگویی ۲۴ ساعته

ivr telephon

تعریف سناریو تماس

voice

منشی گویا میتواند راهنمای مشتریان سازمان شما روی خط تلفن باشد.عملکرد آن به شکلی است بخش های سازمان را به تفکیک اعلام و با فشردن عدد مربوطه وارد آن بخش می شوید.با این سیستم دیگر نیازی به سخت افزاری چون سانترال وجود ندارد.

جمع آوری اطلاعات از کاربر ،مسیر دهی به تماس ها،پشتیبانی خودکار،اولویت بندی تماس ها ورودی،نظرسنجی پایان مکالمه،معرفی شرکت از کاربرد منشی گویا محسوب میشود.

مزایای استفاده از منشی گویا IVR

  • کاهش هزینه های شرکت ها و سازمان ها
  • صرفه جویی در زمان
  • افزایش رضایتمندی مشتری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • کاهش نیروی انسانی

درخواست مشاوره و خرید

با وارد کردن اطلاعات درخواستی به ما اجازه می دهید تا با شما تماس بگیریم و در خصوص این محصول اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم .