مرکز تماس چیست و چه وظایفی را انجام میدهد؟
امروزه ارتباطات نقش بسیار مهمی را در رشد کسبوکارها ایفا میکند. ارتباط موثر باعث اعتمادسازی در مشتریان شده و احساس امنیت خرید را برای آنها به ارمغان میآورد.اگر کسبوکارها از مراکز تماس برخوردار باشند میتوانند به صورت شبانه روزی از مشتریان خود پشتیبانی کرده و تجربه خرید خوشایندی را در آنها به وجود آوردند.
هر کجای ایران هستی خط ثابت اینترنتی بگیر!
سرویس خط تلفن اینترنتی (تلفن ابری) و سانترال اینترنتی اینگونه است که برای تماس از فضای ابری استفاده میکند.شما میتوانید با خرید تلفن اینترنتی تلساناز امکانات خط تلفن اینترنتی (خط تلفن ابری_اختصاصی) با هزینه پایین و امکانات تخصصی از سانترال اینترنتی،تلفن گویا و سایر امکانات آن بهرهمند شوید.
معرفی مرکز تماس
مرکز تماس یک بخش متمرکز است که تماسهای تلفنی مشتریان را هدایت و کنترل میکند. این مراکز میتوانند تماسهای ورودی و خروجی را مدیریت کنند. مرکزتماس یا در خود شرکت استقرار دارد و یا به شرکت دیگری (که در رسیدگی به تماس تخصص دارد) برون سپاری میشود.
تلسان راهنمای مراکز تماس و اینکه کدامیک برای کسب و کار شما بهتر کار می کند.
-کال سنتر چگونه کار می کند؟!
مرکز تماس به این ترتیب عمل میکند که هنگام تماس با این سازمانها، در ابتدا یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی (IVR) به مشتریان پاسخ میدهد.در واقع از فناوری تشخیص گفتار برای پاسخگویی به سوالات مشتریان (از طریق یک پیام خودکار) استفاده میشود. سپس در صورت لزوم تماسها از طریق توزیع کنندهی تماس، به نمایندگان یا گیرندگان مراکز تماس مناسب ارسال میگردد.
-تلفن ثابت اینترنتی (Voip)
تلفن ثابت ها به چند دسته تقسیم میشوند که در این مقاله ما به تلفن تحت شبکه یا همان ویپ میپردازیم.پیش شماره این خطوط ۹ می باشد. امکان ارائه شماره تلفن اینترنتی تهران و سایر استان ها می باشد. در ابتدا باید عرض کنیم که این خطوط با استفاده از خطوط دیجیتال و بر بستر اینترنت راه اندازی میشود با این تفاوت از خط دیجیتال که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود میگذارد.این خطوط شامل شماره های ۴،۵ رقمی و هشت رقم میباشد که با پیش شماره استانی و بدون پیش شماره(ملی) در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار داده میشود توسط FCP هایی نظیر آسیاتک،پیشگامان،رسپینا و … .