روشهای ایجاد تعامل یک شرکت با مشتریان برای بهبود تجربه مشتری را توصیف میکند که شامل ارائه پاسخ به موانع کوتاهمدت و ایجاد راه حلهای بلندمدتی است که به سمت موفقیت مشتری طراحی میشود. روابط مشتری با هدف ایجاد رابطه سودمند متقابل با مشتری و فراتر از خرید اولیه است.شرکت ها،به دنبال حفظ مشتریان و وفادار ماندن آنها هستند و در کنار آن ،جذب مشتریان جدید نیز حائز اهمیت است.
تعریف سی آر ام – CRM
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری که با نام CRM یا (Customer Relationship Management) شناخته شده است،به معانی مختلفی همچون : سیستم ارتباط با مشتری،سیستم فروش و بازاریابی و مدیریت مشتری اشاره دارد.تمامی تجارت ها با هدف ارزشیابی برای مشتریان خود در عرصه دیجیتال از امکاناتی نظیر سی ار ام استقبال و به نحو احسنت از آن استفاده میکنند.سیارم یک نظم اطلاعاتی یکپارچه که همراه با برنامهریزی، زمانبندی و کنترل فعالیتهای قبل و بعد از فروش سازمان و با هدف توانمندسازی مشتریان جهت تعامل با سازمان از طریق ابزارهای متعددی چون تارنما (سایت) تلفن و غیره به کار میرود.
به سادگی فروش خود را افزایش دهید،با سی آر ام ابری تلسان،جهت سفارش با ما در تماس باشید.
سی ار ام چه منافعی برای کسب و کار دارد ؟
سیستم ارتباط با مشتریان برای تمامی بیزینس ها من جمله: سیستم فروش،سیستم خدمات به مشتری،سیستم توسعه کسب و کار،سیستم بازاریابی و اکثر مشاغل دیگر، بهترین مسیر برای مدیریت روابط داخلی و خارجی و در نهایت رسیدن به موفقیت است.یک ابزار CRM به شما امکان می دهد اطلاعات تماس مشتری را ذخیره، فرصتهای فروش را شناسایی، موارد مربوط به خدمات را ضبط و کمپینهای بازاریابی را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید و اطلاعات مربوط به هر تعامل مشتری را در دسترس هر کسی در شرکت خود قرار دهید که ممکن است به آن احتیاج داشته باشد.در ادامه این مقاله به چند نمونه از منفعت این سیستم اشاره میکنیم.
صرفه جویی در زمان
بخش فروش در تمامی مشاغل،حجم بالایی از کار را در بر دارد،که پرسنل را از کار اصلی که فروش باشد به سراغ کاغذ بازی های اداری می کشاند و به طور عامیانه میتوان گفت وقت پرتی زیادی برای این بخش صرف میشود.CRM با امکاناتی که در اختیار ما قرار میدهد میتواند بعی از مسائل را بصورت خودکار انجام دهد تا سرعت کارها بالا رود.
ایجاد سریعتر سرنخ فروش
اطلاعات کامل شما درباره محصول میتواند سرعت بیشتری در سرنخ های فروش ایجاد کند و سیستم ارتباط با مشتری ،پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز را برایتان آسان میکند و تاثیر آن درپاسخگویی بهتر به سوالات مشتریان است.
مدیریت تلاشهایی که در بخش فروش صورت میگیرد
CRM تنها برای استفاده مدیران نیست بلکه،کارکنان بخش فروش نیز این امکان را دارند تا با استفاده از CRM عملکرد خود را در مسیر آینده ارزیابی نمایند.این کار با استفاده از گزارشهای دقیق در رابطه با عملکردهای روزانه و ماهانه شما اطلاعات خوبی فراهم می کند.
سازماندهی
با در اختیار داشتن پلتفرم ابری CRM،سهولت بیشتری در سازماندهی فعالیت تان ایجاد کنید و کار های خود را دسته بندی کنید تا راحت تر به آن دسترسی داشته باشید.هر اتفاقی که بین شما و مشتری میافتد را میتوانید در سی آر م داشته باشید تا او به شما یادآوری کند.
شناسایی نیازهای مشتریان
کمک به شناسایی نیازهای مشتریان دارد تا بتوان به سوالات مشتریان پاسخ مناسب داد.